niedziela, 7 września 2014

Sand effect

Witajcie!
Lakiery piaskowe są już na stałe w asortymencie wielu 
firm i cieszą się dużym zainteresowaniem. 
Szczególnie te z brokatem do mnie przemawiają.
Dziś przedstawiam Wam lakier od Essence z edycji Beach Cruisers o nazwie Girls just wanna have sun!
Skusiłam się na niego ze względu na nalepkę na nakrętce, która zapewnia o brokatowym wykończeniu. 
Brokat w buteleczce wydawał mi się bardzo drobniutki, 
ale firma Essence już nie raz zaskoczyła mnie na plus, dlatego lakier trafił do mojego koszyka.

Niestety, już po pierwszej warstwie zauważyłam,
że nic w lakierze nie iskrzy tak, jak powinno. Druga warstwa tylko mnie w tym utwierdziła. Naklejka "the sparkling sand" nie pasuje do tego lakieru, bo po brokacie nie ma śladu, co najwyżej jest tam troszeczkę złotego shimmeru i tyle.
Efekt mi się nie podoba - wygląda 
jakby powyskakiwało pełno bąbelków.
A co Wy myślicie?

Hi!
There are lots of firms with textured polishes and many of us love them.
Especially those with glitter are my favourite.
Esscnce came out this summer with Beach Cruiser LE and the nail polish Girls just wanna have sun I would like to show you today.
I bought it because of the sticker on the cap, which tells us about the sparkling effect. The glitter in the bottle looked a little poorly, but hay!- Essence used to suprice me! 
Unfortunatelly, after the first coat, I knew - there aren't lots of sparkles in there. The second coat just confirmed my opinion. The formula wasn't rich in glitter! Shimmer? - yes, but glitter?! - hell no!
I didn't like the effect. It looks like lots of bubbles popped out on my nails.
What do you think?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz