niedziela, 30 marca 2014

Brokatowe ombre step by step

Uszanowanko!
Dziś prezentuję brokatowe ombre, które każda z Was może wykonać samodzielnie bez pomocy tysiąca pędzelków i lakierów. 

Na paznokciach jako bazowy kolor położyłam lakier firmy Constance Carroll o nazwie 365 Pastel green. 
Nie wiem, jak producent wpadł na taką nazwę, bo ten odcień z zielonym nie ma nic wspólnego. 
Jest to piękny błękit - kojarzy mi się z bezchmurnym letnim niebem:


Na początek wzięłam drobny srebrny brokat z kolekcji Jumpy od Vipery nr 115 i pomalowałam paznokcie od czubka do połowy (zoom):


Następnie położyłam bardziej "wyrazisty" brokat - Galactic od Claire's. Pamiętajcie, że najwięcej brokatu dodajemy 
na górze:


Żeby podkręcić ten efekt, dołożyłam kilka srebrnych kresek używając lakieru Wibo Express growth 347:


Na koniec dodałam kolejną warstwę brokatu Galactic, 
ale już tylko na samych końcówkach. 
Całość pokryłam top'em od Essence i voilà!



Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz