sobota, 22 marca 2014

New in!

Jak na prawdziwą Lakieromaniaczkę przystało, 
podążam za mottem "Lakierów nigdy za dużo!"
Dlatego po moich ostatnich zakupach, do mojego koszyka trafiło kilka nowych ślicznotek:

1. Lakiery Colour Alike, które urzekły mnie swoimi kolorami, dlatego zamówiłam je w dwóch wersjach kolorystycznych:

Wersja pierwsza: wiosenno - letnia.
Od lewej:  Typografia J, Goldwasser i Żabianka

Wersja druga - klasyczna.
Od lewej: Światło proszę, Poskromienie złośnicy 
i Typografia L
Znajdziecie je na colorowo.pl

2. Lakiery z nowej kolekcji Wibo - Celebrity Nails - mega soczyste kolorki!
Od góry: Mint project, Fresh grass i Pink day

3. Na koniec wpadłam do Claire's i zabrałam ze sobą całą masę glitterów :D
Od lewej: Fireworks, Splatter blue, Galactic, Dizzy oraz Splatter green

Nie wytrzymałam i od razu wypróbowałam Splatter green na wcześniej zrobionym zielonym ombre:
Lakier ma fajną żelkową konsystencję i czarno-białe drobinki w różnych kształtach i rozmiarach. Jest świetny!

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz