niedziela, 13 kwietnia 2014

Mint project

Witam wszystkich!
Dziś przedstawiam kolejny lakier z serii Wibo Celebrity Nails o nazwie Mint project. Jest to piękny wiosenny odcień mięty, do którego dodano złoty shimmer.
Zanim go kupiłam słyszałam, że straszny z niego smużek 
i rzeczywiście - smuży niemiłosiernie i kryje słabiutko. 
Do uzyskania efektu, który widzicie na zdjęciach potrzebowałam trzech dosyć solidnych warstw. 
Opłacało się troszkę natrudzić, bo kolorek jest tego wart.

W świetle dziennym:


 Z flash'em:

Macie lakiery z tej serii? Co o nich myślicie?
Słonecznej niedzieli!
Buziaki :*

4 komentarze:

  1. Kolorek ładny , taki wiosenny ;) Ale nie uśmiechałoby mi się malować 3 warstw ;( Z tej serii żadnego lakieru nie posiadam ,ale mam piękny malinowy , również z wibo . kolor jest wyrazisty , dwie cienkie warstwy w zupełności wystarczają . Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery od Wibo potrafią bardzo pozytywnie zaskoczyć biorąc pod uwagę ich cenę :) Buźka :*

      Usuń
  2. Ale masz cudowne paznokcie! Z tej serii posiadam numerek 1 i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń