środa, 23 kwietnia 2014

Rozgwieżdżone niebo

Hejka!
Przez świąteczne zamieszanie temat bloga zszedł 
na dalszy plan, ale już wracam zwarta i gotowa 
do postowania :)

Dziś prezentuję Wam kolejnego żelkowego cudaka od claire's o nazwie Splatter blue. Lakier jest nafaszerowany biało - czarnymi drobinkami o różnych kształtach
 i rozmiarach, które są zatopione w półprzeźroczystej niebieskiej bazie. Do uzyskania pięknego efektu wystarczy jedna warstwa - czego chcieć więcej?
Jako tło posłużył mi (najstarszy chyba z całej mojej kolekcji), lakier firmy Ados, którego numer uległ starciu. 
Jest to taki przykurzony fiolecik:


A poniżej już efekt końcowy z flash'em:



I w świetle dziennym:


Mnie ten lakier zachwycił, bo kojarzy mi się 
z rozgwieżdżonym niebem :) A jak Wam się podoba?

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Efekt świetny ;) Bardzo ładny ten lakier ;) przykrył ten piękny fiolet ,aż ciężko uwierzyć ,że to tylko jedna warstwa . Super ! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już kolejny lakier z tej firmy, który mnie pozytywnie zaskoczył ;) Polecam mocno!

      Usuń