niedziela, 27 kwietnia 2014

Niteczki od Essie

Siemka!
Jakiś czas temu dostałam w prezencie piękny lakier Essie o nazwie peak of chic, dziś chciałabym go Wam pokazać.
Zanim pomalowałam pazurki podarowanym lakierem, pokryłam je dwiema warstwami lakieru Ingrid w kolorze jasnego różu:


Następnie nałożyłam jedną warstwę lakieru Essie. 
Jest on naszpikowany milionem białych i holograficznych nitek, które już po jednej warstwie dosyć szczelnie pokrywają paznokieć. Pędzelek nabierał całą masę drobinek, ale nie sprawiało to problemów podczas malowania. Wysychanie przebiegało sprawnie jak na grubą warstwę glittera. 

Zdjęcie w świetle dziennym:

Z flash'em:

Muszę przyznać, że jest to lakier bardzo nietuzinkowy - 
nie spotkałam wcześniej takiego. Efektem jestem baaardzo mile zaskoczona, a jakość lakierów Essie sprawia, 
że chce się mieć ich więcej i więcej!

A Wy - macie ten lakier w swojej kolekcji? 
Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. obydwa lakiery świetne ! :) odpowiedz mi proszę gdzie kupujesz lakiery z essie ? ;) nie mam do nich dostępu , nie wiem czy skusić się na kupno przez internet . pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dostępne na stronie maani.pl
      Ja moje najczęściej przywożę z Niemiec, ale na allegro też kilka kupiłam. Pozdrawiam :)

      Usuń